Většinou nestačí mít skvělé nápady. K jejich úspěšné realizaci je velmi často třeba získat pro ně lidi kolem a přesvědčit je o tom, že jsou opravdu nové, že se v praxi osvědčí, že jsou výhodné pro vás i pro vaše klienty atd. Avšak představa, že proto bude nutné vaše myšlenky obsáhle vysvětlovat, promlouvat k jednotlivci, malé nebo větší skupině lidí, je pro mnohé z nás stresující. Dale Carnegie ve své knize Jak mluvit a působit na druhé při obchodním jednání podává nejen podrobný návod, jak se s touto bariérou vypořádat, ale také ukazuje, na co se při přípravě efektivní promluvy zaměřit: jaký význam pro přesvědčivost projevu má navázání kontaktu s publikem a osobní nasazení řečníka, jak pomáhá schopnost vyjadřovat se obrazně, kdy je vhodné svou řeč "zdramatizovat" a vzbudit zájem posluchačů, aby je to co nejvíc přimělo k aktivitě. Knihu doplňují citáty a příklady z historie a v závěru jednotlivých oddílů shrnující cvičení.
Kategorie: | Knihy |
---|
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.